donderdag 8 september 2016

Round Robin koken en recepten


Vlak nadat we in Lochem waren geweest voor de workshop gluebook kwam Mirjam met het idee om een round robin koken en recepten op te zetten. Begindatum om met je eigen boekje te beginnen was 1 september en voor 1 oktober moet 'ie dan doorgezonden naar de volgende deelnemer.




Mijn boekje is klaar. Nog één keertje lakken aan de achterkant (ter bescherming) en dan kan 'ie op
reis.


Ik ben er uren zoet mee geweest en vind het eindresultaat erg leuk. Het geeft mezelf goed weer en dat is volgens mij ook de bedoeling. En nu duurt het dus heeeeel erg lang voordat 'ie weer thuis komt.... maar wat zal 'ie dan ontzettend mooi zijn met alle bijdragen van de anderen.


Én ik ben heel erg benieuwd naar de boekjes van de anderen.....


6 opmerkingen:

  1. SUpersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!!! En je boekje is prachtig!
    Echt mooi!! Bijna té mooi om in te schrijven :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een prachtig boekje van gemaakt, een heel leuk idee!
    Heb je er dan lege pagina's in gemaakt waar de anderen hun recepten in schrijven?
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het boekje is een moleskin boekje met zo'n bruine kaft en ingebonden (niet gelijmd want door het vele geknutsel en verzenden zou dat los kunnen raken). De kaft voor en achter heb ik gepimpt en de eerste 2 bladzijdes volgeschreven met wat wij lekker vinden en waar ik van hou (stijl, kleurtjes). Op de andere bladzijdes kunnen de andere dames zich uitleven met recepten e.d. Volgens mij moeten we 3 a 4 dubbele bladzijdes vullen in elk boekje.

      Verwijderen
  4. Wat een mooi boekje, echt zo leuk! Lijkt me zo spannend om dan uiteindelijk een vol boekje terug te krijgen :D
    Veel plezier ermee! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is je boekje alweer thuis? Ben benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen