donderdag 12 juli 2018

Tasjes, tasjes en tasjes


Bij het zoeken naar patronen voor tassen kwam ik ook deze leukerdjes tegen.


Een tasje als sleutelhanger.


Dat vraagt erom om er veel van te haken.
In allerlei kleurtjes.
Het patroontje kun je hier vinden. 


En vervolgens kwam ik een ander patroontje tegen.
Iets ingewikkelder.


De tasjes zijn te groot om als sleutelhanger te dienen.
Maar wel leuk om bijvoorbeeld een paar chocolaatjes in te doen en als cadeautje te geven.
Of als je geld wilt geven voor een verjaardag.



Het rose tasje heb ik inmiddels al verstuurd naar een jarige
met een paar mercichocolaatjes erin.
Dit patroontje kun je hier vinden. 


4 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt enig👌🏻👌🏻
    Die komen bij mij op de todo-lijst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schattige tasjes. Deze komen eveneens op mijn to do lijstje te staan. Dankjewel voor leuke patroontje. Liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee :)
    Bedankt voor de Linkjes :)
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen