donderdag 2 april 2020

Washi kaartje


Via Daphne kwam ik bij Knutsels en Kadootjes 
waar een challenge loopt van kaartjes gemaakt met washi tape. 
Daar zag ik het voorbeeldkaartje van Diny 
en dacht: maar die washi heb ik ook! 
En wat een leuk kaartje. 

Dus ja dit is een nageaapt kaartje.
De washi had ik dan wel
maar de rest niet. 
Dus werd het kaartje toch anders.
En nu kan ik mooi na gaan denken
aan wie ik dit kaartje eens zal sturen.

En oh ja, ik denk er ook over
mee te doen aan de challenge.
Met een ander kaartje natuurlijk. 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! De opzet kan soms hetzelfde zijn, maar door ander tape of andere plaatjes of papier te gebruiken, is het resultaat toch heel anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit geworden 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Fijn dat ik je op een idee heb gebracht, ook dat maakt bloggen leuk hè.
    Het is een leuke kaart, maar ik kan me voorstellen dat je voor de challenge een andere wil maken.
    Ik maakte ook een kaartje nav een idee van iemand van het team, die stuur ik dan ik niet in voor de challenge.
    Succes met de volgende Washi tape kaart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is gelukt en ik doe mee met de challenge. Ik heb er zelfs nog eentje, wat een gelukje dat je met 2 kaartjes mee kunt doen want ik kan niet kiezen welke ik het leukste vind. Maar die zie je de volgende keer.

      Verwijderen
  4. Er zijn inderdaad zoveel leuke washi tapes. Je hebt een mooi kaartje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje en bedankt voor de tip. Ik ga ook eens kijken in mijn washi voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen