donderdag 10 september 2020

Het bloemschikseizoen is weer begonnen

Het kan weer: bloemschikken. 

De laatste les van vorig seizoen (april) ging  niet door in verband met corona. 

Nu is de groep gesplitst en schikken we met maximaal 7 dames. 

Lekker veel ruimte. 


We moesten een dienblad en een schaal meebrengen.


Het werd een stuk in herfststijl.


Maar dan zonder de herfstkleurtjes rood, oranje en geel.


Voor mij had dat wel gemogen want ik hou wel van kleur.


Maar dit is ook mooi. 



9 opmerkingen:

  1. Super mooi zo met die pompoentjes er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik kan wel zien dat je er talent voor hebt! Wat ontzettend mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met de witte kalebas erbij. Fijn dat het bloemschikken weer kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het ook een tijdje gedaan, heerlijk! Nu met de herfst op komst zal je wel weer mooie dingen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi aanloopje naar de herfst zo. Met de echte herfstkleuren is het gelijk zo definitief. Eerst nog even genieten van een kleine nazomer komende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél erg mooi.
    Ik hou ook van kleur, maar dit geeft rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! komende week ga ik ook weer beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk...bloemschikken!!
    Ik ga je blog meteen in mijn lijst zetten!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen