zaterdag 19 december 2020

Kerstpost

Carolien van Het Keetje van Lien had weer iets leuks bedacht: 
positieve kerstpost uitwisselen. 
Oftewel wat heeft de afgelopen periode je voor positiefs gebracht. 
En dat leuk verpakt zodat de ontvanger er blij van wordt.


Er waren schijnbaar veel aanmeldingen
want Carolien maakte groepjes van 4
zodat je aan 3 mensen post verstuurde.


Ik vond het koekhuisje van Essiebirdies zo leuk
én het past natuurlijk prima in een envelop. 


Ik combineerde het laatste huisje 
met een patroon van Drops.


Kerstkaartjes in een handgeletterde envelop.


Een leuk kerstblikje.


Met inhoud natuurlijk:
chocolaatjes en waxinelichtjes met appel/kaneel geur.


De doosjes pakte ik nog mooi in wintervloeipapier.
Ik vind dat altijd zoiets speciaals hebben dat knisperende vloeipapier.


En ja wat bracht het afgelopen jaar mij voor positiefs:
vriendschappen zijn opgebouwd of verdiept.

Ik heb een nieuwe hobby ontdekt: stippen
door een workshop die na 2x verzetten toch doorging
en vriendin en ik hebben nu onze eigen stippenzondagmiddagen.

Doordat de vakantie in Spanje niet doorging
vierden we vakantie in eigen land
en vermaakten ons prima.

Nadat ik de sportschool nog eens uitprobeerde
en nu zeker weet dat dat niets voor mij is
ben ik naar een yogaschool gegaan
en dat is bijzonder fijn. 

De yogaschool is nu dicht
maar de les via zoom was ook erg fijn.
De zoomlessen zijn er ook
als de yogaschool wel open is.
Dus als ik eens geen zin heb de deur uit te gaan
of bij heel slecht weer 
kan ik ook lekker thuis yoga volgen.

Dank je wel lieve Carolien 
dat je deze leuke postswap
hebt bedacht en georganiseerd.
En mij hebt laten stilstaan
bij de positieve dingen
in de afgelopen periode.






7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie positieve post maakte je. De huisjes, zo gezellig knus, de prachtige kaarten zijn echte kunstwerkjes en de blikjes zijn superleuk.
    Soms is het wel eens nodig om wat positiviteit bij de naam te noemen. Blijf genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn echt superpositieve dingen, je mag er blij mee zijn.
    En de kaarten zijn snoepjes, ik ben jaloers op het geduld en de vaardige handen...🙄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er echt prachtige kerstkadootjes van gemaakt. En mooie positieve ervaringen om 2021 mee in te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi wat je maakte van jouw swap. Gelukzakken die dit in hun bus krijgen. Geniet van de yogalessen want al is sporten niet jouw ding, yoga is een geweldig alternatief. Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke kleine kerstpakketjes om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh je hebt er echt iets mega moois van gemaakt! Zo leuk! Jij bedankt dat je altijd zo enthousiast mee doet. Fijne dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen