zaterdag 6 februari 2021

Testhaken

AmiFan vroeg om testers 
om haakpatroontjes te testen 
van wasknijperbeestjes.


Dat leek me altijd al leuk om te doen:
haakpatroontjes testen.


Ik moet eerlijk toegeven
dat het niet meeviel.



Het koppie heb ik eerst 3x uitgehaald
voordat ik het goed kreeg.
Op de tekst had ik ook van alles aan te merken.
Ik ben nogal van taal.
Goed taalgebruik vind ik belangrijk.
En ook nog leuk.


In het lijfje zit dus een wasknijper.
De voorpootjes kunnen heel iets open
zodat je er iets duns tussen kunt doen. 


Hij is wel heel erg leuk geworden.


Een knappe snuit.


In een ander kleurtje
doet hij het ook vast goed.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!
    Jammer dat het niet beviel maar weer wat geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het niet beviel maar niet geprobeerd is altijd mis. Je hebt er een leuk wasknijperbeestje ( leuk scrabble-woord) aan overgehouden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat mag er zijn! Hopelijk kan de patroonmaakster iets met jouw aanwijzingen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk is dit zeg.
    Jammer dat het meteen de laatste keer voor je was, dat testen.
    Misschien toch nog eens proberen bij iemand anders, want het is echt wel iets voor jou volgens mij.
    Deze lieverd kan je met Valentijnsdag vast aan iemand kwijt, met een lief briefje tussen zijn voorpootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar inderdaad wel met leuk resultaat. En een leuk idee zo op die knijpers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk resultaat wel. Ik test al jaren, maar heb het ooit ook eens gedaan voor een 'slecht' patroon.. dat is dan inderdaad niet zo fijn om te gaan testen, als het echt vol fouten staat. Verder doe ik dat super graag.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor het testen. Je hondje is prachtig geworden. En je taaltips waren erg welkom.

    Ik hoop dat je binnenkort nog een patroon zou willen testen. En voor iedereen die hem zelf ook wilhaken... Binnen twee is deze en nog een nder wasknijper beestje te vinden op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen