zaterdag 8 mei 2021

Luciferdoostikkertje


Op insta deed ik mee aan een luciferdoostikkertje.
De opdracht was niet om er een thema aan te geven
maar ik kreeg zelf ook een luciferdoos in het thema Holland
en nadat ik de insta van mijn maatje had gecheckt
kreeg deze doos het thema natuur.


Ik kocht een grote maat luciferdoos
en beplakte die met een deel van een bladzijde
uit een boek dat ik bij de kringloop kocht
en een salamanderstans.


Op de bodem kwam een halve doiley
met daar bovenop 2 nerfbladeren.


Een klimopblaadjesstans.


Een envelopje met houten figuren erin.


Poezieplaatjes.


Vlinderstansjes en een flesje met groene kraaltjes.


Vilten bloemen en
insectentattoos
(weet je wel die je een tijd geleden bij Appie kreeg).


Eén van die tattoos
plakte ik op een geschulpte stans.


Ik maakte 2 tags
want ik zag dat mijn maatje daar dol op is.


Nog een mooie vlinder.


Achterop deze tag schreef ik mijn tekst.


Er past nog veel in zo'n doos hè?




 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, je hebt er een prachtig cadeautje van gemaakt. De ontvangster kan met de inhoud heerlijk veel knutselen en het mooi versierde doosje gebruiken voor andere schatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk concept "luciferdoostikkertje" (ook een mooi scrabble-woord hihi), ik heb er nog niet eerder van gehoord. Wat heb je er veel leuke spulletjes in gestopt met het thema natuur. Dit is gewoon echt een cadeautje, heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet maar op het idee komen.
    Ziet er aantrekkelijk uit en dan de inhoud nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW, wat leuk en wat heb je er veel werk van gemaakt!!
    Ik zou het toch al op IG jij bent van zoveel markten thuis ;) echt super leuk gedaan, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n klein doosje vol schatten. Is dat een nieuwe rage of gewoon zelf bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen