zaterdag 23 oktober 2021

Wereldpostdag

Op 9 oktober was het wereld postdag
en Carolien organiseerde een postfeestje.

Naar 4 dames een kaartje met het thema post sturen.

Ik had niet verwacht dat het zo lastig was
om kaartjes met dat thema te bemachtigen.

Bovendien had ik een reisje naar Alternote in Deventer
in de planning dus wat kon mij gebeuren?
 1 Kaartje heb ik bij Alternote kunnen vinden.
En nog veel meer natuurlijk
maar niet met het thema post. 

Dan maar bestellen via internet en dat is gelukt. 


Ik vond het ook wel leuk om er iets bij te knutselen.

Ik maakte envelopjes om een theetje in te doen.

Van muziekpapier (uit de kringloopwinkel) maakte ik envelopjes
en die versierde ik met gebruikte postzegels en plaatjes. 


4 opmerkingen:

  1. Leuk die envelopjes waar je thee in deed? Goed idee om muziekpapier bij de kringloop te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist als je iets zoekt kan je het niet vinden, gebeurt mij ook altijd.
    En je hebt natuurlijk ook geen stans, van een brievenbus ofzo?
    Gelukkig vond je mooie kaartjes op internet en de envelopjes die je erbij maakte van muziek papier vind ik echt héél erg leuk!
    Heb je zelf ook leuke post ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Theezakjes, envelopjes, hoe langer je deze hobby beoefent, hoe creatiever je wordt.
    Grappige ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja valt nog best tegen om kaartjes te vinden he? ik had ze toevallig op voorraad en anders bestel ik meestal ook online. Leuk dat je mee deed!

    BeantwoordenVerwijderen