zondag 12 december 2021

Uitproberen


Ik had al zoveel gehoord
over diamond painting.

Het leek me niet echt iets voor mij.
Te weinig eigen creativiteit. 

En ik heb al zoveel hobbyspullen
niet nog meer aanschaffen.

Maar een penvriendin schreef
dat het haar zoveel rust geeft.

Bij de Aldi kwam ik kleine pakketjes tegen
en wilde het wel even uitproberen.

Ik maakte deze sleutelhanger
die een ereplaatsje kreeg in de kerstboom.

Ik vind het wel leuk om te doen.
Het smaakt naar meer.
Gelukkig heb ik nog een pakketje 
bij de Aldi meegenomen.
Iets met een vogel. 


 

13 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden, een mooi vosje.
    Ik heb het uitgeprobeerd, vond het wel leuk, maar niet leuk genoeg om er een nieuwe hobby van te maken. Mijn moeder heeft wat hobby's moeten opgeven en voor haar is het wel een uitkomst voor de afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag gisteren bij de Wibra ook heeeeeel mooie setjes hangen voor heel weinig 😉

      Verwijderen
    2. Dan ga ik daar ook eens neuzen.

      Verwijderen
  2. Bij de Action hebben ze ook hele leuke sets voor weinig😁

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteren nog geweest. Niet gezien, maar ook niet op gelet. Nog maar eens goed gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt me inderdaad heel rustgevend. Bij de boekenvoordeel hebben ze ook mooie kleinere sets, ook om kaarten te maken.
    Leuk deze hanger in de vorm van een vosje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Zelf heb ik daar helaas geen geduld voor.Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schatje. Zelf heb ik er geen geduld voor maar dit resultaat mag ik graag zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, herkenbaar!
    Zo begin ik NIET aan stippen! Ben benieuwd hoe lang ik dat nog vol ga houden haha.
    De sleutelhanger hangt mooi te shinnen in de boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het ook leuk om te doen...rustgevend...
    Maar ik heb zon grote gekregen moet ik toch ff de rust voor vinden..
    leuk gedaan hoor in je boom.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, ik heb er eentje voor mijn dochter gekocht met kerst. Mij teveel gefriemel haha. Fijne dagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen