zondag 30 oktober 2022

Bloemen met een boodschap

 


We maakten een mooi herfststuk 
met onder andere pompoenen, 
hortensia, hedera, kangoeroepoot 
en chrysanten.



Het is geen ingewikkeld bloemstuk,
dus waren we nog wel een keertje klaar.


Natuurlijk was het ook weer heel gezellig.


Lief en leed wordt gedeeld.


Onder het genot van een kopje koffie of thee
met iets lekkers.


En dan hebben we thuis
een mooi stuk om van te genieten.


Ik had de ronde schaal
die ik vaak gebruik voor bloemschikken
ook deze keer mee.


Met een zwart dienblad eronder.


Dat was een goede keuze.


Omdat iedereen zijn eigen schaal meeneemt
krijg je toch verschillende bloemstukken
ook al heb je allemaal hetzelfde materiaal.


Ik hou van de herfst
en vind dit echt een mooi herfststuk.


De kleurtjes passen ook mooi
in onze woonkamer.


En wie niet geïnteresseerd is in de spirituele wereld
mag hier ophouden met lezen. 

Ik ging naar een spirituele middag waar contact zou worden gezocht met dierbare overledenen. Eerder was ik ook al eens bij dit medium (een hele gewone vrouw, voor het geval je er iets anders bij voorstelt) geweest en daar kwam naar voren dat mijn vader bij mij is, en dat had ik ook al gedacht. 

Mijn vader was de eerste die deze middag kwam. Ze beschreef precies hoe hij was, hij liet haar dingen zien die ik herkende, er waren ook een paar dingen die ik niet kon plaatsen. Zij deed dit aan de hand van bloemen die zij zelf had gekocht. De overledene liet zij een bloem kiezen. De bloem die voor mij bedoeld bleek zou ik nooit zelf uitgekozen hebben. 

Wel is het precies zo'n chrysant als in het bloemstuk. Ik heb hem er dan ook als derde chrysant aan toegevoegd.






1 opmerking:

  1. Goedemorgen.
    Een gevoelige middag zo te lezen. Je moet er voor open staan, denk ik.
    De bloemstukjes zijn onveranderlijk mooi, ik weet nog steeds niet waar je de creativiteit vandaan haalt. 😉

    Ik ga proberen me opnieuw te abonneren op berichten, het haalt telkens niets uit. Misschien omdat ik bij WP zit.

    BeantwoordenVerwijderen