dinsdag 13 augustus 2013

Zoekt en gij zult vinden

Dat spreekwoord klopt toch niet altijd heb ik gemerkt. In het Hema krantje zag ik nl een leuke stempel van een typemachine. Na het werk kon ik het nog net voor zessen redden om de Hema in te stuiteren en op zoek te gaan naar de stempel.

Ik dook de hoek in waar ik eerder stempels had gezien maar vond 'm niet. Ik keek bij de schoolspullen, kantoorspullen en keek maar eens op mijn horloge om te zien of ik niet onopgemerkt opgesloten zou worden in de Hema. Waarschijnlijk zag de aardige Hema-jongen mijn verwilderde blik en gezoek en kwam vragen of hij me kon helpen. Bijzonder vriendelijk.

Hij kon 'm ook niet vinden. Hij haalde er een collega Hema meisje bij en die vroeg waar ik de stempel voor wilde gebruiken.... "om te stempelen?" zei ik. Jaaaa dat snapte ze natuurlijk ook wel....

Ze ging naar het rek met stempels. Ja die had ik ook al ontdekt en daar hing 'ie niet tussen.

Ze adviseerde me om het bij de klantenservice te vragen. En de klantenservicemevrouw ging er maar eens even iemand bijroepen via de omroepinstallatie. En wie kwam daaraan? Juist, de vriendelijke Hema jongen. Die werd gedirigeerd om een krantje te pakken zodat ze konden zien wat ik bedoelde. De stempel stond niet in het betreffende krantje. De vriendelijke Hema jongen dacht dat ze 'm dan wel niet zouden hebben.

Ik heb thuis 't krantje opgezocht en gekeken wanneer de actieperiode was: 5 t/m 22 augustus dus daar kan 't ook niet aan liggen.

5 opmerkingen:

  1. dus afijn de stempel heb je dus nog niet
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrijdag ben ik weer in het dorp , daar zit de hema . Zal ik wel voor je kijken of ze hem hebben goed ? X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten met de vorige lichting stempels van Hema. Wilde heeeeeel graag de letterstempels hebben. Ben er serieus in 6 verschillende Hema's voor geweest maar ze waren gewoon uitverkocht! Stom! Haha. Ik hoop dat jij je typemachine-stempel inmiddels wel al hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee helaas, maar ik ben ook niet alle Hema's in omliggende gemeenten af geweest (al heb ik dat wel overwogen). Die mensen in de Hema wisten helemaal niet waar ik het over had.

    BeantwoordenVerwijderen