zondag 8 februari 2015

Bloemenpost


Bij een snailgroep op fb vindt een leuk tikkertjesspel plaats. Je plaatst een oproepje voor een minisnail en degene die als eerste reageert mag dan vervolgens ook een oproepje doen om een minisnail te ontvangen.

Hanneke wilde graag een bloemensnail. Ik vergat foto's te maken van wat ik haar stuurde maar gelukkig maakte ze die zelf dus die heb ik even "geleend".

Dit zijn de highlights:

ik stuurde haar een bloemenkaart die ze zelf aan iemand anders kan sturen

gehaakte bloemetjes

en een verdwaalde rups....


5 opmerkingen:

  1. Wat een grappig snailmailidee. Tikkertje met de snailmailverzoeken. Jouw bloemensnailmail is prachtig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige bloemenkaart heb je gemaakt en ook de bloemetjes en de rups zijn heel leuk!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bloemetje dat doet altijd deugd of het nu gehaakt, getekend of echte zijn....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige snail! En een grappig idee inderdaad!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gemaakt meis!! Heerlijk dat bloemen thema, ben ik helemaal gek op. En zo grappig die rups, leuk! Nog een leuk berichtje voor jou: je bent de winnaar van mijn giveaway!!! Yay!!! :)) Stuur je je adres naar mijn mailadres blogsvanwendy at live punt nl? Ik heb het overigens nog niet op mijn blog gezet, want ben net terug van weekendje weg en nog niet aan mijn blog toegekomen. Maar het zal er binnenkort wel op staan. Fijne dag nog! Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen