zondag 22 november 2015

Meer lijstjes en uitslag give away



Op verzoek van Sinterklaas heb ik dit lijstje gemaakt. Het plaatje werd ook aangeleverd door Sinterklaas. 


Het plaatje was een kaart en ik vond het zonde om de helft niet te gebruiken. Zo zag de achterkant eruit en ik vond het zo grappig dat ik het ook voor de achterkant van het lijstje heb gebruikt. 


Als alles volgens planning is verlopen is dit cadeautje gisteren uitgepakt. 


Dit is ons overbuurhondje Tibor. Het is een meisje al doet haar naam anders vermoeden. We gingen op ziekenbezoek bij haar vrouwtje want die was gevallen en heeft haar arm in het gips en namen dit mee als cadeautje. 

En dan nu de uitslag van de give away. Allereerst dank ik jullie voor al het liefs dat jullie typten. Er zijn twee winnaressen uitgekomen!
Gaby krijgt een lijstje en Wendy een luciferdoosje.
Dames, laten jullie weten waar ik het naar toe kan sturen (crealice123@gmail.com)? En Wendy laat je weten in welke stijl je graag een doosje wilt en Gaby in welke kleur het lijstje en met welk soort plaatje?





5 opmerkingen:

  1. Leuk die lijstjes en wat een lief cadeautje, dat lijstje met het hondje. Daar zal haar baasje blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat leuk dat ik tot één van de winnaars behoor, dank je wel!!!
    Ik zal je gelijk een mailtje doen toekomen!!!
    Dit is ook weer schattig wat je gemaakt hebt.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat superleuk! Dankjewel ;) ik ga je mailen.
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Winnaars ...veel plezier van jullie prijsjes..
    En een hele fijne en creatieve week ...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen