zondag 1 mei 2016

Do or don't


Ik dacht een beetje te makkelijk over deze vorm van kaartjes maken. Stickertjes plakken: hoe moeilijk kan het zijn. Moeilijk is het ook niet al moest ik eerst wel goed kijken welk stickertje waar moest komen maar het spreekt vanzelf. Maar het is wel een hele intensieve klus.


Het zijn pakketjes van Precious Marieke en het heet dot and do. In een pakketje zit materiaal voor 3 kaartjes.


Het enige dat ik jammer vind is dat er geen enveloppen bij zitten. Het zijn vierkante kaarten dus daar heb je vierkante enveloppen voor nodig en wie heeft die nou standaard in huis?


Ik ga mijn 3e kaartje afmaken en ik kwam alweer een heel mooi setje tegen....




9 opmerkingen:

  1. Leuk! Uhm ja ik heb ze standaard in huis en ook nog in verschillende maten hihi. Maar dan moet het alsnog wel net passen ;)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes. Misschien is het een idee om één vierkant envelopje te kopen in de maat die je nodig hebt. Haal het envelopje voorzichtig uit elkaar en maak van het uitgevouwen envelopje een mal. Daarmee kun je dan zelf envelopjes maken van stevig papier.
    Met de mal hoef je niet meer mis te grijpen in je voorraad enveloppen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is een supergoed idee Margaret. Ga ik doen. Ik heb nl al wel vierkante enveloppen in huis inmiddels.

      Verwijderen
  3. Mooie kaarten hoor, ik denk niet, dat doe je wel even, dat lijkt misschien, maar het is een precies werkje :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten zijn het geworden. Maar wel priegelen volgens mij. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dots-kaartjes Alice ... Ja ik ben er ooit ook eens mee begonnen maar ... de dots vlogen alle kanten uit hahaha !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaarten zijn heel mooi geworden !!!!
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kaartjes... inderdaad niet makkelijk die vierkante omslagen een bovendien heb je dan ook meer port te betalen. :-( Tenminste in België toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. visit to your blog the first time ...your work is very pristine and beautiful...

    BeantwoordenVerwijderen