zaterdag 29 oktober 2016

Muisie


Die had me mooi voor de gek gehouden dat gekke muisie: nog 1 oortje, in elkaar zetten en opvullen....


Er moesten nog pootjes gehaakt worden en een staart. Omdat schijnbaar het grijs op was (daardoor kon hij weleens zo lang in die tas zijn blijven zitten) en het andere grijs ietsepietsje donkerder was heb ik ook het oortje dat al klaar was opnieuw gehaakt. Maar het kleurverschil valt mij niet eens op.


Mooie krul in de staart hè? Er zit een ijzerdraadje in. 


In feite was ze nog snel klaar. Ja het is een zij. Dat kun je zien aan het randje dan onderaan haar truitje is gehaakt. Zo staat het in het boekje.


Eigenlijk wil ik haar het liefste zelf houden.


Maar natuurlijk mag ze mee naar de herfstmarkt morgen. 
En als ze wordt verkocht maak ik voor mezelf een nieuwe.
Met een rood truitje.


Het blauwe theepotje is ook gelukt.

Aan het kussen ben ik nog niet begonnen. Die mag een volgende keer mee. 



5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig muisje met een heel leuk staartje!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, en succes morgen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sukses met alles,
    het muisje ziet er schattig uit!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig muisje zo met dat krullende staartje en die grote oortjes. Echt een muisje om zelf te houden (of om hem nog eens voor jezelf te haken).
    De potjes zien er mooi uit.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tenero topolino <3
    baci baci
    http://desiderichic.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen