woensdag 17 mei 2017

Knutselen met ideeën



De uiltjes komen van servetten die ik van de buurvrouw kreeg. Zij liet me zien dat ik die op aslan kan plakken en uitknippen en dan mooi kan gebruiken voor o.a. kaartjes. Een stukje aslan kreeg ik ook mee. De ontvangster van het kaartje dacht dat de uiltjes van stof waren dus een leuk effect!

Het idee van de stempels in cirkels zag ik bij één van jullie maar ik kan alleen niet terugvinden bij wie. Als je me een seintje geeft zet ik er een linkje bij.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart. Je hebt een fijne buurvrouw van wie je handige dingen leert. Dat opent weer hele nieuwe mogelijkheden voor het maken van kaarten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk, vooral ook die katten in de cirkels :-)
    Leuk gedaan met die uiltjes, je moet het maar weten/kunnen! Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen