zaterdag 19 augustus 2017

Stempelen maar



Via fb deed ik mee aan een ronde waar ik eerst geen begin aan kon krijgen.


Ik brak m'n hoofd erover hoe ik het leuk zou kunnen inpakken.


Ik besloot maar weer de beproefde envelopjes te maken.
Ik vind het nog steeds een leuke verpakking.


De opdracht was je stempelmaatje 5 stempelafdrukjes (in tweevoud) te sturen die door de ontvanger te gebruiken zijn op kaartjes e.d. De afdrukjes stopte ik ook nog weer in leuke envelopjes of zakjes.


En toen kreeg ik de smaak te pakken.


En ging ik experimenteren met etiketten en kleurtjes. 
Die deed ik er als bonus bij.


Deze stempeltjes kreeg ik. 
Zóóó ontzettend grappig: mijn swapmaatje had haar stempelafdrukjes ook verpakt in...... 
een enveloppenmapje!









3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk uit allemaal! Mooie kleurtjes en leuke stempels! Een geslaagde swap, heb ik zo de indruk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk uit!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen