donderdag 3 mei 2018

Een fleurig emmertje


De bloemschikcursus is afgelopen maar ik vind het natuurlijk wel leuk om een mooi bloemstuk in de kamer te hebben.


Ik had iets leuks gezien op pinterest maar had daar een emmer voor nodig.


Manlief had nog wel een emmer.... 


Precies het goede formaat.


Ik toog met de foto naar het tuincentrum en haalde de bloemen die ik dacht nodig te hebben.
Ik vind het nog wel een beetje moeilijk om in te schatten hoeveel bloemen ik nodig heb maar dat bleek ik goed ingeschat te hebben.


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en natuurlijk uitziend.
    groetjes,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg, wat knap gedaan! Helemaal geslaagd, de combinatie met de emmer.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan! En een mooie emmer. Ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen