vrijdag 28 december 2018

Portemonneetjes of make-up tasjes...



Ik kreeg eens zo'n leuke portemonneeknip
maar deed er vervolgens niets mee.
Ik dacht dat zo'n portemonneetje haken
nogal ingewikkeld was.

Ik probeerde eerst een patroontje met stokjes
en was niet helemaal tevreden.
Dus op zoek naar een ander patroontje.

Deze was helemaal naar mijn zin. 
En supersimpel. 

Voor een collega die afscheid neemt in januari
wilde ik graag iets zelf maken.
Het werd een portemonneetje in haar kleurtjes.
En ik stop er een nagellakje in want daar is ze nogal van.
Zo wordt het dan een make-up tasje.
  

Het patroontje kun je hier vinden. 
De beugels heb ik bij Action gekocht.


5 opmerkingen:

  1. Prachtig en ze liggen weer in het schap van de Action
    Fijne jaarwisseling Lice ... Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij de ene Action wel en de andere niet. Morgen maar eens even kijken of er nog wat zijn.

      Verwijderen
  2. Dacht in het begin ook dat het een hele moeilijke klus ging zijn en eigenlijk viel dat super goed mee. Mooi gedaan trouwens met die streepjes! Fijne jaarwisseling, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk in al die verschillende kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen