maandag 25 februari 2019

Niet creatieve blog

Jaren geleden hield ik een blog bij over van alles-en-nog-wat. Ik schreef over wat me bezig hield of wat ik meegemaakt had. Op een goed moment ben ik daarmee gestopt en hield ik alleen nog mijn creatieve blog bij.

Toch is de wens om over andere, niet creatieve, dingen te schrijven er nog. En de foto's die ik maak wil ik soms ook graag delen. Nu heb ik dan toch weer een blog aangemaakt over van alles-en-nog-wat. De titel is Botervliegje en je komt er door aan de rechterkant van deze pagina te klikken.


3 opmerkingen:

  1. Knap van je om twee blogs bij te houden. Maar zo kun je lekker delen waar je zin in hebt. En het is fijn om het creatieve blog echt voor creatieve dingen te houden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah nu snap ik wie Botervliegje is.... leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen