vrijdag 19 april 2019

Bloemschikken, de laatste les


Alweer de laatste les van dit bloemschikseizoen. 


Het voorbeeldstuk dat we per mail kregen toegezonden was ovaal.
Maar kon ook rond gemaakt worden.
Nu ben ik meer van rond maar dit ovale stuk vond ik ook erg mooi.


Ik had alleen geen geschikte schaal.
Dus togen wij naar onze favoriete winkel
en vonden daar een zeer geschikte schaal
voor wel € 0,50....
Bij de kringloop dus.


Het is weer erg mooi gelukt. 


De bloemschikdocent heeft nu zijn eigen workshopruimte bij huis.
Het is er erg gezellig
en we worden altijd overladen met allerlei lekkers bij de koffie of thee. 


Ik heb me alweer aangemeld voor het volgende bloemschikseizoen in het najaar.


6 opmerkingen:

  1. Supermooi bloemstuk. Voor dat kleine prijsje kun je nog eens een nieuwe schaal kopen. Je hebt duidelijk veel plezier in het bloemschikken. Duurt wel even voor je met de volgende cursus door kunt.

    Groetjes en fijn paasweekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi bloemstuk met prachtige bloemen. Ja bij de kringloop kun je daar goed voor slagen. Leuk dat je je weer hebt opgegeven. Het is gezellig schrijf je en je komt met een mooi bloemstuk thuis. Ik denk dat je niet zo vlug zo zelf een bloemstuk thuis maakt of vergis ik me. Ach samen iets maken is toch gezellig. Fijne paasdagen, Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb weleens zelf een bloemstuk in elkaar geknutseld. Dan ga ik met een foto naar het tuincentrum om de bloemen te kopen.

      Verwijderen
  3. Nou, jouw tafel ziet er nu al Paasbest uit, mooi hoor! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een mooi stuk! En een leuk voor uitzicht voor het najaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Lice en sfeervol 🌸🐰
    Fijne Paasdagen liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen