donderdag 26 december 2019

Kerstpost


Voor de stippenkerstkaartswap maakte ik deze kaart
en deed daar nog wat rood-met-witte-stippen goodies bij.
Nadat ik het verzonden had bedacht ik me dat mijn swapmaatje 
misschien wel van andere kleuren stippen hield.
Voor mij zijn stippen nu eenmaal
automatisch rood-met-wit.


Voor een postvriendinnetje dat ook van Gorjuss houdt
maakte ik deze kerstkaart.

En nu is kerst alweer bijna voorbij.
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad.

Wij hebben gisteren lekker thuis dvd's gekeken.
Het waren mooie films.

Vanmiddag zijn we even bij de kringloop geweest.
Leuk dat 'ie op tweede kerstdag open is. 


2 opmerkingen:

  1. Vooral de eerste kaart vind ik prachtig. Heel creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja met kerst kom ik ook algauw op rood en groen maar waarom geen andere kleuren hè... we hebben de kerst en oudejaar weer doorstaan. Kom maar op met een creatief 2020!

    BeantwoordenVerwijderen