zaterdag 25 april 2020

Hollandse kaart

Ik denk dat het mijn eerste stansensetje was
het huisje en de fiets. 

Hoog tijd om er weer eens een kaartje mee te maken.
Ik zou willen dat mijn fiets er zo leuk uitzag.

Bij het maken van de vorige kaartjes
viel me op dat ik maar weinig tekststansen heb. 
Eén om precies te zijn.
Daar heb ik dus snel even verandering in gebracht.  

Met deze kaart doe ik mee met de aprilchallenge 
van De Egel met het thema Hollandse kaart. 

En laat 'ie nu ook heel goed passen
bij de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes 
met als thema "Use your old stuff", 
knutselen met dingen die je al heel lang hebt. 
De stansjes dus en het kaartenpapier heb ik ook al jaren in huis. 

8 opmerkingen:

  1. Leuk, die gaat iemand zeker een glimlach bezorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Hollands!!
    De huisjes en de fiets, Hollandser kan bijna niet, hihi.
    1 Tekst stans maar, nee, dat kan echt niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat let je om je fiets zo te pimpen. Leuke kaart geworden. Dank je wel dat je met deze Hollandse uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt in het Hollands thema, met de oude spulletjes, ik hou er van...Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om al die oude stansjes weer tegen te komen. En je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vaak heb je meer dan je denkt, overkomt mij ook. ben benieuwd wat mijn moeder ervan gaat vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die oude stansjes doen het nog prima, leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen