zaterdag 30 januari 2021

Doe-het-zelf pakket


We haalden ons doe-het-zelf pakket op 
en kregen een filmpje toegestuurd 
waarop Arend het voorbeeldstuk maakte, 
net zoals in de les. 

Uiteraard kunnen de lessen momenteel niet doorgaan 
en in februari naar verwachting ook niet.
Dit is een goed alternatief. 


Voorjaarsbolletjes, klimop, mos, en kersentakken.


Primula.


Veel werk was het niet.


Zuiderwindlelies oftewel bloemistenverdriet
omdat ze zo lang staan. 


Het wordt nog veel mooier
als alle bolletjes gaan bloeien.


Ik voel al een beetje lente.





7 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid.
    De naam "bloemisten verdriet" vind ik leuk.
    Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als alles in bloei staat, doe je dan weer een foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt voorjaar in huis, dat heb je mooi gedaan. Ik ben ook wel benieuwd hoe het er uit ziet wanneer alle knoppen uitgekomen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk bloemstuk. Het voorjaar lonkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig zon stukje.
    Leuk dat ze dat zo verzinnen.
    ik heb nog nooit oranje zuidewind lelies gezien.
    geniet er lekker van.
    groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zal nog winteren maar de lente heb je alvast in huis. Een beetje toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een mooi stuk. Je haalt zo alvast de lente binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo krijg je echt zin in het voorjaar. Een prachtig stuk!

    BeantwoordenVerwijderen