maandag 7 juni 2021

Verrassingen

Iets dat ik niet verwacht had
gebeurde toch nog
net voor de eindstreep:
ik kreeg corona.

Ik had zo goed opgepast
vooral om te voorkomen
dat manlief geen corona zou krijgen.

Ook hij werd positief getest
maar is er niet ziek van geweest.
Ik wel
superbelabberd heb ik me gevoeld
was ook bang dat het nooit meer 
helemaal goed zou komen.

Maar ik ben weer aan het opbouwen
proberen weer wat energie te krijgen.
Iedere dag een stukje wandelen
of fietsen. 

Voordat ik ziek werd
maakte ik een verrassingstikkertje.
Ik kon dus lekker zelf bepalen
wat ik ging maken
en in welk thema. 


Ik koos het thema post
en maakte zelf envelopjes.


Deze bruine envelopjes
stempelde ik.


Evenals de tags.


En verder zocht ik 
goodies bij elkaar
die bij het thema passen.


De envelop gaf ik ook nog
een bijpassende washi.





6 opmerkingen:

  1. O jee, wat een narigheid, gelukkig ben je weer aan de betere hand. Sterkte met verder herstellen.
    Leuk pakket maakte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh bah, dat is geen goed nieuws!
    Hopen dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan, jezelf blijven uitdagen, maar ga niet over je grenzen heen hoor, pas goed op.
    Verrassingstikkertje? Nooit van gehoord, maar het ziet er allemaal heel leuk uit.
    De envelopje van je eerste foto hebben een leuk model zeg.
    Succes en sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo voorzichtig en dan nog, dat is iets anders dan een verrassing, dikke pech. Heel akelig, en er ook zo ziek van te zijn geweest.
    Goed dat je nu weer vooruit gaat.
    Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je aan de beterhand bent. Zo nog net op de valreep besmet geraken, hoeveel pech kan je hebben. Gelukkig komt het helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat vervelend zeg maar nu je weer opknapt weer lekker crea bezig zijn!
    beste verder liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pech dat je toch corona kreeg. Gelukkig dat je man er niet echt ziek van werd en voor jou vervelend dat het virus je goed te pakken had. Fijn dat je er weer goed bovenop komt.
    De enveloppen zien er allemaal leuk uit.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen