zondag 3 april 2022

Al een beetje Pasen


Een beetje aan de vroege kant
maar we maakten al wel een paasbloemstuk.


In het eerste mailtje dat we kregen
werd vermeld dat wel zelf moesten bedenken
in welke schaal en in welke vorm
we het bloemstuk wilden maken.


Beetje lastig als je niet weet 
welke bloemen je krijgt 
om mee te werken.


Ik wilde graag mijn étagère meenemen
omdat we daar lang niets mee hadden gedaan. 


Vlak voor de bloemschikles
kregen we toch foto's
van een voorbeeldstuk
en van de materialen die we kregen. 

Eieren, kuikens e.d.
konden we zelf meenemen
omdat iedereen daar toch wel 
zo het één en ander 
van in huis zou hebben. 


Aangezien ik een vrij eigenwijs portret ben
heb ik toch de étagère meegenomen
terwijl de andere dames
toch meer het voorbeeldstuk volgden. 


Het werd vrij vol in de étagère. 


Jammer genoeg was dit ook al weer
de laatste bloemschikles van dit seizoen. 


Ik heb nog wel ideeën
om zelf aan de slag te gaan
gedurende het lente en zomerreces
van de bloemschikles. 


Ik heb wel zin in een bloementaart. 


 

6 opmerkingen:

  1. Erg mooi, ik vind de etagère een goede keus, het resultaat is super. Wat vond de cursusleider ervan? En nog belangrijker: wat vind je er zelf van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgens de cursusleider is op kleine schaal bloemschikken moeilijker dan in het groot. Ik vond 'm erg leuk, de bloemetjes hebben het ook heel erg goed gedaan en lang volgehouden, net tot en met pasen.

      Verwijderen
  2. Wauw, wat mooi.
    Juist super leuk, de étagère, vind ik.
    Vrolijke kleuren, echt helemaal Pasen en nu kan je er lekker lang van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtig stuk geworden. Echt een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijf eigenwijs, is mijn advies! Je hebt er resultaat mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi met al dat geel, hopelijk heb je er nog lang plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen