woensdag 21 september 2022

Een nieuw bloemschikseizoen


We maakten een biedermeier.


Met appels, 3 soorten rozen, gerbera's, klimop, 
sierappeltjes, rozebottels en eikeblad.


Het was ook weer heel gezellig
en goed om iedereen weer te zien.


Dus er werd veel gekletst
en lekker gelachen.


Thee en koffie
met iets lekker erbij.


We zijn meestal met dezelfde groep dames
die dus al jarenlang bloemschikken.


Ik weet niet meer hoe de rose bloemetjes in het midden heten
maar ze zijn mooi en bijzonder. 


En voor wie mij hier gemist heeft de afgelopen tijd:
manlief heeft gezondheidsproblemen gekregen
en dat kost nogal wat tijd
omdat ik nu ook mantelzorger ben.
Er zitten vaak te weinig uren in een dag.
Momenteel heb ik vakantie
en zodoende wat meer tijd voor mezelf.
Ik hoop een manier te vinden
om dat ook buiten vakanties om te kunnen realiseren.





 

4 opmerkingen:

  1. Een prachtig herfstboeket, heel apart.
    Wat akelig dat je man zoveel zorg nodig heeft, voor hem maar ook voor jou. Het bloemschikken is dus extra waardevol geworden omdat het kennelijk een van de weinige momenten voor jezelf is. Sterkte voor jullie beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè, dat alles steeds weer meer terug komt en normaler wordt.
    Wat een mooi bloemstuk zeg.
    Op en top herfst.
    Wat naar voor je man en voor jou. Ik hoop dat jullie een nieuwe draai in het leven gauw gevonden hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan en lekker iets voor jezel want dan kun jij het als mantelzorger ook volhouden..bij mij schiet bloggen er ok helaas in..beste en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit.
    Ook deze weblog was ik kwijt.
    Tot nu. :-)
    Bertie.

    BeantwoordenVerwijderen