vrijdag 29 maart 2019

Draakje


Mij werd gevraagd of ik ook pakketjes kon haken. 


Vast wel.


Ik moest wel een beetje lachen toen ik het doosje openmaakte:
er zat een plastic haaknaald en een plastic stopnaald in.


Het garen haakte niet echt lekker en het was best behoorlijk prutsen. 


Maar het materiaal was meer dan voldoende.
En ik hield nog een lintje over: geen idee wat daar de bedoeling van was.
In het patroon stond dat je dat op de kop moet vastmaken maar dat zie ik niet voor me 
en op het plaatje zie ik ook geen lintje.


En ik leerde er ook nog iets van: dat de bullionsteek waar ik nog nooit van gehoord had "gewoon" een frans knoopje is en dat je 'm ook kunt haken.


Het werd een lief draakje. 

Nu het volgende pakketje nog....

11 opmerkingen:

  1. Een draakje met een heel lieve toets 😍
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd zeg����

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes en wat schattig is 'ie geworden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een lief draakje om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mensen die niet haken hebben er geen idee van dat een plastic haaknaald en stopnaald niet prettig werken.
    De draak is goed gelukt. Hij ziet er grappig en lief uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een plastic haaknaald werkt niet fijn maar je hebt er een leuk beestje mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gelukkig heb ik zelf "gewone" haaknaalden die wel lekker haken :)

      Verwijderen