zondag 7 juni 2020

Bloemschikken uit de losse pols


Ik had op facebook een leuk bloemstukje gezien dat ik wilde namaken.
Dat is het stukje geworden in het glas op voet.
Ik had bloemetjes over en maakte nog een bloemstukje in een ovaal schaaltje.
Uit een boeket had ik een gerbera over die ik er ook in verwerkte.

Van boeketten die niet mooi meer zijn
vind ik het ook leuk om toch nog 
met de bloemen die nog wel mooi zijn
een stukje te maken.
Beetje groen uit de tuin er bij.
Zo heb je er lang plezier van. 


7 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik probeer ook zo lang mogelijk van bloemen te genieten, daar ik ze maar zelden heb staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op jouw manier geniet je extra lang van alle bloemen. In boeketten zijn niet alle bloemen even lang mooi. De goede bloemen verwerk jij altijd in prachtig bloemstukjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lice ik vind eindelijk de tijd nog eens om je te bezoeken
    Bedankt voor je lieve reactie en jou bloemstuk is prachtig
    Geniet van deze dag en veel haakplezier, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gedaan en zo geniet je er extra van!
    groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief, zo'n klein, kleurrijk boeketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is mooi geworden. Ik dacht even dat je een oude kaart had nagemaakt. Een foto ervan zou maar zo een nostalgisch kaartje kunen worden. (Doe ik weleens via greetz)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook weleens kaartjes laten maken van mooie foto's

      Verwijderen