maandag 29 juni 2020

Leuke post

Daphne en ik wisselden een mooie snail uit.

Ik maakte haar snail met vlinders, bloemen, vogels en in pastel.


Dit is 'm helemaal opengeklapt.


Washi samples in het envelopje.


Een vlinder met magneet, wat bloemenstickertjes en een houten labeltje.


Mooie vlinders en een brief.


Alles ingeklapt.


Opvouwen. 


Achterkant. 


Voorkant. 

Daphne was zo lief om voor mij een snail te maken omdat de 5-dingen-snail die ik ontving zo ontzettend tegenviel. Zij had ook net een teleurstellende snailuitwisseling achter de rug. 

Hoewel ze het niet nodig vond heb ik ook voor haar een mooie snail gemaakt. 
Heerlijk geknutseld aan de tuintafel waarbij ik wel iets moest bedenken om te zorgen dat niet alles wegwaaide. Maar een doos met deksel bood uitkomst.



6 opmerkingen:

  1. Whow mooi! Wat een leuke post en ook dichtgevouwen heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal. Het bloemendessin vind ik ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk zeg.
    Al die flapjes die open gevouwen kunnen worden en overal wat leuks te zien.
    Lief om dit voor Daphne te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is met snailmail/swaps. Je weet nooit wat je krijgt. Misschien had je maatje binnen haar mogelijkheden en creatieve vaardigheden er wel heel erg haar best op gedaan. Maar leuk en lief dat jullie het voor elkaar goed hebben kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb een andere snail van het maatje gezien waar ze blijkbaar wel tijd en aandacht aan had besteed en die zag er heeeel anders uit.

      Verwijderen