donderdag 15 oktober 2020

Bloemschikken oktober

Gaat het wel of gaat het niet door.
Dat is tegenwoordig de vraag
als je iets gepland hebt in groepsverband.
En iedereen is blij dat het wèl doorgaat
omdat er al zoveel niet doorgaat.


Zo ging bloemschikken wel door.
Maar eerst kregen we de vraag
of we dan wel mondkapjes wilden dragen.
Daar was niemand op tegen. 


Het werd een mooi herfststuk.
Met gekleurd blad, pompoenen,
gerbera's, lampionnetjes, liguster, lijsterbes,
hortensia, rozen, appeltjes en mos.


Waxinelichtjes erin.


6 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi herfststuk. Gelukkig kon het mer mondmasker toch nog doorgaan. De Leucospermum (ik moest hem ook even googlen hoor) die erin zit vind ik ook zo leuk. Hoe lang blijft zo'n stuk nou mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vaak staan de stukken tot de volgende bloemschikles, 4 weken. De verse bloemen vervang ik dan tussendoor. Maar ik heb ook nog een stuk met hortensia's staan dat staat er al maanden en is nog steeds mooi.

      Verwijderen
    2. ik heb het even nagekeken en het is van november vorig jaar dus het staat al bijna een jaar!

      Verwijderen
    3. Wauw, dat is lang! Daar kan geen boeket tegenop.

      Verwijderen
  2. Prachtig herfststuk. En die kleuren zijn echt betoverend mooi. Knap gedaan Alice! Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend de herfst gezellig & sfeervol naar binnen
    Fijne maandag & start van de week ... Stay Safe ♥

    BeantwoordenVerwijderen