zondag 1 november 2020

Stippen op papier

Ik kan er vrijwel niets over vinden
op internet
stippen op papier.
Alleen dat het mogelijk is.


Dus heb ik het maar gewoon uitgeprobeerd. 


Stevig papier en acrylverf.


De grote witte rondjes
waren niet mooi geworden.
Maar met genoeg stipjes
in een andere kleur
viel het niet meer op.



Ik heb er een kaartje
van gemaakt.

Van de wit met blauwe stipjes ook.
Die heb ik gewoon gelaten zoals 'ie was.
Dus zonder kaartje erachter.
Daar heb ik op de achterkant
de tekst geschreven. 

 

10 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ja, waarom zou het niet gaan op papier?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht!!
    Zou ik nou nooit zomaar opgekomen zijn.
    Wat een mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee en wat een mooie kaarten. Ik krijg spontaan de kerst voor ogen. Niet dat dit er kerstig uitziet hoor maar de mogelijkheden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel goed uit!! Waarom zou dat niet kunnen op papier?
    Met wat maak jij de stippen?

    Fijne dag, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met acrylverf van Action. En ik had nog modelleerstokjes voor cupcakes eigenlijk maar dat werkte wel goed. Met houten stokjes werd het niet mooi. Ik kreeg ook de tip dat het met de achterkant van een spijker kon of met embossingpennen.

      Verwijderen
  5. Dat gaat toch prima zo. Misschien kun je zoeken op Staphorst stipwerk voor suggesties.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb even gekeken bij Staphorst stipwerk. Wow dat is een andere dimensie van stippen. Prachtig zeg.

      Verwijderen
  6. Dat gaat net zo prima zo te zien met een super leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het super mooi en oogt professioneel. Ik doe het jou niet na.

    BeantwoordenVerwijderen