donderdag 27 februari 2014

Het tweede boekje


Die bruine notitieboekjes verkopen ze dus in setjes van 3. Ik had ze bij de Hema gekocht maar volgens Marleen (heel hartelijk dank voor de tip) zijn ze bij Action veel voordeliger. Heel toevallig :0) moest ik daar vandaag toch al naar toe, dus ik heb er nog maar even wat meer ingeslagen.

Op dit boekje heb ik even wat uitgeprobeerd: plaatje op een kaartje plakken, gaatjes erin en dan eromheen haken. De gaatjes waren ook nog net zo groot dat mijn haaknaald er net doorheen paste.

De foto is miss Lily Elsie en plukte ik van de vintagesite van Wendy Apple and Apricot.

Ik was dus bij de Action en ik wilde daar alleen halen wat op mijn lijstje stond. Dat is niet helemaal gelukt.


En dan een leuk vooruitzicht: we gaan dit jaar naar 2 braderieën om spulletjes te verkopen. De eerste is 13 april en daar was ik vorig jaar ook en de tweede is 22 juni. Ik heb nu al kriebels in mijn buik.

Ik ben dus vanaf nu ook maar weer eens aan het bijhouden wat alle knutselspulletjes kosten zodat ik dat straks kan verwerken in de prijsjes voor de braderiespulletjes. En dan zet ik er ook gelijk bij waar ik het vandaan heb want dat vind ik altijd knap op andere blogs, dan staat er precies bij vermeld waar alles vandaan komt, nou dat weet ik van heel veel dingen echt niet meer.

Maar die bruine notitieboekjes bij Action kosten dus 69 cent per stuk en worden per 3 verkocht.

11 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk boekje geworden.
    Ook een leuk frutselwerkje voor mij!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je daar toch goed in om die boekjes zo mooi te pimpen.
    Gevaarlijke winkel hé, de Action. ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Ik heb je de liebster blog award gegeven.....kijk maar op mijn blog! creadraadjes.blogspot.nl.
    Hoop dat je het leuk vindt!
    groetjes,
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een gevaarlijke winkel die Action. Ik zwicht elke keer voor de knopen. Ik heb er nu voor de komende jaren genoeg. Je boekje is leuk geworden. Waar sta je op een braderie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit boekje is weer heel mooi geworden. Mijn favoriet blijf toch wel die andere, die hiervoor, ik ben er helemaal verliefd op geworden.

    De Action is zo gevaarlijk voor de knip om er heen te gaan. Ook ik ga er heen met een lijstje maar het is altijd meer. W. vraagt altijd een mandje of wordt het een kar. Eens heeft hij zich een breuk getild met het mandje en wat ik maar bleef vullen.

    En wat leuk dat je 2 braderieën hebt waar je gaat staan. Dat wordt echt een succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden zeg!
    Ik ben ook al met die boekjes bezig,maar ze waren bij onze action op!
    ja en je koopt zoveel dan loopt het op he? ik ervaar dat ook!
    sukses met de voorbeijdingen!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha al die reclame voor Action op de blogs! Die hebben daar toch wel geluk mee!
    Je hebt je heel goed kunnen inhouden zie ik! ;)
    Leuke dingen heb je gekocht. Dat gehaakt randje rond de foto is heel mooi gelukt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo wat een schatje. Ja de action zo'n gevaarlijke winkel haha. Ik kom altijd met meer thuis dan ik nodig heb. Ik had ook al even tegen mezelf gezegd er niet meer heen te gaan, maar ja dan zie ik hier en daar toch weer leuke dingen van de action vandaan komen en dan wordt ik toch weer een beetje hebberig hihi. Ik hoop dat ik nog even streng voor mezelf kan zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en origineel !
    Nog een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen