dinsdag 25 februari 2014

Vogels en vlinders




Dit was zo'n saai bruin notitieboekje van de Hema die ze per 3 verkopen. Ideaal om te pimpen!

Mooi papiertje er op plakken, kantje er langs, rub on stickers (ik dacht van de Action) er op. Die had ik vroeger als kind ook. Volgens mij waren dat toen plaatjes voor in de agenda en wat ik er verder mee deed dat weet ik eigenlijk niet meer. Ze zijn ideaal omdat je eigenlijk niet ziet dat het er op geplakt is.

Bij de euroshop kwam ik hele leuke stempels tegen. Ook een ideaal systeem. Je haalt ze van een sheet, ze kleven vanzelf op een blok plastic. Na gebruik wassen met water en zeep, laten drogen en weer op de sheet "plakken". Een heel vel vol vlinders, van groot tot klein. Op het notitieboekje gebruikte ik een klein vlindertje.


5 opmerkingen:

  1. Wat mooi, nu heb je een origineel boekje. Tof gedaan !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk boekje zo!
    Die vlinder stempels zijn ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, super mooi gepimpt!!! Zo is het echt een schattig, romantisch boekje! Het stempelsysteem vind ik ook zo handig bedacht, ik heb er een velletje Kerst stempels van :) maar de vlinders ga je vast veeel meer gebruiken!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt super mooi geworden!!!!
    En die stempels zijn ook leuk. Als ik eens in de buurt ben toch eens erna kijken. Vlinders zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa ben ook dol op boekjes oppimpen! Maar waarom haal je ze bij de Hema? Bij Action hebben ze regelmatig zo'n zelfde 3-delig setje met bruine kaft voor maar 0,80 cent ;)
    Gaaf en handig dat stempelsetje!

    BeantwoordenVerwijderen