donderdag 19 juni 2014

Hop paardje hop



Toen ik dit paardje klaar had miste ik iets.... maar wat...


Ik heb er teugels aan gehaakt en "versierd" met knoopjes. Nu is 'ie klaar om zondag mee te gaan naar de markt. Nee geen paardenmarkt. Een hobby en rommelmarkt waar ik sta met een kraampje en alle gehaakte beestjes mogen mee.


Ik heb nog één project om af te maken want die wil ik ook graag meenemen naar de markt. Die zien jullie dan vanzelf wel weer voorbij komen.

Het patroontje komt hier vandaan.

4 opmerkingen:

  1. schattig met die teugels en veel plezier op de markt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig paardje. je hebt gelijk. De teugels horen er bij. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor je het paardje hebt verkocht. Vast niet lang.

    Succes en plezier op de markt, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk paardje. En zo zie dat je soms ook nog zelf dingen kan toevoegen zoals de teugels en dat staat er leuk bij.
    Veel plezier op de markt en dat er veel verkocht mag worden. Het lijkt mij gewoon al gezellig om daar te staan!
    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om er zelf teugel aan te maken. Je heb heel wat leuke dingen genaakt voor de markt zie ik. Dat zal vast goed verkopen . X

    BeantwoordenVerwijderen