zaterdag 23 mei 2020

5 dingen snail



Zomer, washi, lint, sequins en goud. 
Dat waren de ingrediënten waar ik een snail mee moest maken.
Eerst maar eens opzoeken wat sequins zijn....
Oh gewoon pailletten.


Daar had ik juist wel iets leuks van.
Eerst een mapje gemaakt 
met aan de rechterkant een schuin vak
en aan de linkerkant twee doosjes.


En daar had ik een hele leuke sluiting voor.


Ik zag dat mijn snailmaatje ook van zwart/wit hield.


In het bovenste doosje stopte ik minipotloodjes.


In het onderste doosje
washi, goudkoord, gouden stickertjes
en zeediertjes voor het zomergevoel.


Het rechtermapje gevuld


met stansjes, een zeepje, bloemzaadjes


en een zomers tafereeltje
als koelkastmagneet.


Gouden lintje erom met een kwastje.



6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geluksvogel is degene die jouw snailmail-pakketje mag ontvangen. Alle elementen zitten erin verwerkt en wat een leuke cadeautjes. Ik vind dit echt heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, dat is een prachtig, chique cadeautje geworden, wat zal de ontvanger daar blij van worden. Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je iemand heel blij mee gemaakt.
    Wat een werk en wat veel liefde heb je hierin verstopt zeg.
    Knap ook, zoals je alle 5 de "opdrachten" verwerkt hebt.
    Ik ben benieuwd wat jij hebt gekregen (Dat is toch zo? Dat jij ook iets krijgt bij zo'n snail?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij gaat vandaag "op de post". Ik ben ook heel benieuwd wat ik ga krijgen want ja dat is inderdaad de bedoeling. Ik heb ook 5 "opdrachten" mogen geven.

      Verwijderen
  4. Leuk idee zo die 5 opdrachten. Mooi wat je ervan hebt gemaakt. Echt een cadeautje in de brievenbus. Dit valt best in de categorie happy mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee en mooi uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen