zondag 3 mei 2020

Liefs van mij


Door een 5 dingen swap waar ik aan mee ga doen 
kwam ik op de combi zwart/wit
aangezien mijn swapmaatje dat mooi vind
en in gedachten was ik daar al over na aan het denken.

Ik vind dat altijd wel mooi 
gecombineerd met rood. 
Anders wordt het meer 
iets voor een condoleance.

Ook speelde de challenge 
met het thema "bloemen"
van Creative Sketchy Girls
door mijn hoofd omdat ik daar 
nog graag aan mee wilde doen. 

Deze set van stempels en stansen 
om de bloemen te maken
heb ik trouwens ook al jáááren
dus hij kan ook weer meedoen 
bij de challenge "use your old stuff".

10 opmerkingen:

  1. Goede kleuren,ze leveren een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker ontspannen hè, kaartjes maken!!
    Je bent inderdaad erg aangestoken door al die challenges en zo knap zoals je ze combineert.
    De bloementoef vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de oude materialen. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi. Leuk om die bloemetjes op te bouwen.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele sterke kleurencombinatie vind ik dit altijd. Mooi zoals je de bloemen opgebouwd hebt en dan daaruit het label laat komen. Een mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie combi inderdaad zwart met rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die oude spulletjes doen het nog prima, leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart voor onze bloemenchallenge, dankjewel voor het meedoen!
    Nancy
    Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen