zaterdag 25 juli 2020

Luchtpost


Ik had nog steeds een kaartje voor Eske met luchtballonnen en dít was hét moment om het te versturen.

Wij kregen namelijk afgelopen week een hele grote verrassing: we mochten mee met een luchtballon. We hoorden het woensdag en vrijdag gingen we al.

Eske is gek op kaarten met luchtballonnen en ik wilde graag verslag doen van onze luchtreis. Het werd een heel pakketje. Ik had namelijk bij Xenos erg leuk designpapier gekocht dat ik ook graag wilde gebruiken.

Ik begon met het schrijven van de kaart en ik wist vooruit al wel dat ik daar niet alles op kwijt kon dus er kwam nog een velletje briefpapier bij en daarna nog een velletje.... Ik vouwde enveloppen van het designpapier, een grote waar alles in kon en 2 kleinere. In de ene zit thee en in de andere poezieplaatjes.




11 opmerkingen:

  1. Oh, zo gaaf, zo'n ballonvaart! Ik heb het ook eens mogen beleven en had niet eens kast van mijn hoogtevrees.
    Leuke post maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat je met een echte luchtballon mee mocht. Hoe heb je het ervaren? Het lijkt me ook best spannend.
    De kaart en de rest van het pakketje zien er leuk uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een hele belevenis, onvoorstelbaar dat het in de lucht blijft en een mooi uitzicht.

      Verwijderen
  3. Wat een belevenis!!
    Lijkt mij best eng, maar ook heel gaaf

    Wat een mooi pakketje maakte je, een feestje om dit in de brievenbus te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf om met zo'n luchtballon op reis te gaan, lijkt me heel spannend. Je maakte een leuk pakketje met het thema luchtballon.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik heb ooit eens een ballonvaart als verjaardagscadeau gekregen. Een geweldige belevenis. Je hebt er een mooi pakketje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toepasselijk moment. Grappig. Ja, het is vast prachtig zo'n ballonvaart. Vooral het landen lijkt me spannend. Het gebeurt nog weleens boven woonwijken en zo 😅

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. toevallig zagen we vlak ervoor op tv dat het de meest veilige manier van reizen is...

      Verwijderen
  7. Gaaf he zo'n ballonvaart, ik heb het ook ooit mogen doen!

    BeantwoordenVerwijderen