zondag 12 juli 2020

Stansjestikkertje

Ik deed mee met stansjestikkertje: iemand begint met te laten weten welke stansjes zij graag wil ontvangen. Een volgende "tikt" diegene en meldt welke stansjes zij wil ontvangen. Degene die je zelf hebt getikt hebt stuur je dan de gewenste stansjes. 

Jacqueline wilde graag dierenstansjes. Die heb ik dus heb ik haar getikt. Ik maakte weer het mapje dat ik de vorige keer ook al maakte. Ik vind 'm nog steeds heel erg leuk. Ik zag dat Jacqueline van de kleur rood houdt dus werd het een rood mapje. 


Helemaal opgevouwen

Uitvouwen

Verder uitvouwen

Eerste mapje

Tweede mapje

Derde mapje

Alle mapjes

Ik maakte nog een envelopje en stopte er een beschreven kaart in + een paar stansjes die niet in de mapjes pasten. 


6 opmerkingen:

  1. Oh, wat een gaaf mapje! Leuk idee ook om zo stansjes uit te wisselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, om gestanste figuren uit te wisselen, zo heeft diegene het resultaat zonder zelf een mal te hoeven aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee om zo stansjes uit te wisselen. Je hebt er echt wat moois van gemaakt. En wat voor stansjes heb je zelf gevraagd?

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vosjes, molens, hertjes, papegaaien, vogelkooitje, flamingo/bootje, vuurtoren, schelpen/plantentrap van Marianne Design. Of of of natuurlijk niet en en en... Ik kreeg bericht van degene die mij heeft getikt dat ze nog wacht op nieuwe stansjes die ze afgelopen weekend heeft besteld.... Ik ben benieuwd.

      Verwijderen
  4. Ah wat leuk, ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stans tikkertje, nog nooit van gehoord😁.
    Wat ontzettend leuk en wat een lief pakketje maakt jij.

    BeantwoordenVerwijderen