donderdag 25 november 2021

Stipperdestip en klepperdeklep

Vriendin en ik gingen weer een middagje gezellig stippen.
En bijkletsen.


Ik stipte naar een idee van Stippen & Dots


Hoewel ik het uitmeet
lukt het mij maar niet precies 
in het midden te beginnen.


Ik vind 'm wel heel vrolijk.


Ik vond nog een zinnetje terug
dat we ooit bij een workshop hoorden.
"Misschien is het niet wat je bedoelde
maar ik heb het met veel plezier gemaakt".


Het is niet perfect
maar met veel plezier gemaakt.




4 opmerkingen:

  1. Dat is toch een leuk schalltje geworden, het hoeft niet altijd symmetrisch toch? Het plezier dat je er aan beleeft hebt is het belangrijkst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lukt mij ook nooit om het midden te vinden, maar ik vind hem wel erg mooi! Ik hou van niet-perfect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is de charme van het zelf maken.
    Het is een heel lief schaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is het belangrijkst, dat je er plezier aan beleeft en ik vind juist dat handgemaakt niet perfect hoeft te zijn. Ik vind het een heel leuk schaaltje met mooie, vrolijke stippen en als je het gebruikt denk je weer terug aan die gezellige middag met je vriendin :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen