donderdag 9 december 2021

Bloemschikken in je eentje


Er kan nu ook weer niet gezamenlijk gebloemschikt worden
dus haalden we ons DHZ-pakketje op
keken het filmpje
en gingen aan de slag. 


Heel toevallig had ik net het lantaarntje
dat in het voorbeeldstuk zat 
bij de kerstspullen van boven gehaald.


Daar hoefde ik dus mooi niet over na te denken.


Het staat heel gezellig met een waxinelichtje erin.


Ik had het bloemstuk zo gemaakt
dat het deurtje van het lantaarntje open kan
om de waxinelichtjes te verwisselen.


De kerstboom hebben we 
afgelopen weekend
ook neergezet.
Dus al met al al helemaal klaar voor de kerst.

 

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi met de lantaarn in het midden.
    Zo jammer dat het niet gezamelijk kan, maar wel goed geregeld dat pakket en filmpje klaarstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi bloemstuk geworden :)
    Ja, samen is natuurlijk leuker en gezelliger, maar helaas is het niet anders. Zo'n mooi kerststuk brengt meteen sfeer. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat zo leuk, mooie bloemstukken maken, maar ik kan het niet.
    Heb ooit eens een workshop gevolgd, maar daarna nooit meer gedaan.
    Ik heb veel hobby's, dus ga dit er maar nooit bij doen, hihi
    Dit stuk vond ik héél mooi en met het lantaarntje erin echt Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah niet gezellig he zo in je eentje, maar het resultaat is er niet minder om. Leuk met dat lantaarntje in het midden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien niet gezellig maar we doen het er mee en jullie dus ook.
    Best een leuk stukje geworden. Het lantaarntje, dat doet het hem.

    BeantwoordenVerwijderen