donderdag 19 november 2020

Bloemschikken in quarantaine


Een collega werd positief getest op corona.
Zaterdag kregen we het bericht
en maandag was de volgende bloemschikles.
Wat te doen?
Ik besloot geen enkel risico te nemen
en vroeg Arend (onze bloemschikmeneer)
of ik de materialen op kon halen.


Ik kon er thuis ook wel iets van brouwen.
Er zat een krans van stro bij.
Het voorbeeldstuk was net klaar
toen ik de materialen ophaalde
dus daar kon ik een foto van maken.


Maar thuis had ik nog een ronde oasevorm liggen.
En het werd toch wel behoorlijk anders
dan het voorbeeldstuk.


Met wat materiaal van het vorige bloemstuk
wat dennenappels die ik nog had
en het nieuwe materiaal
werd het een mooie herfsttaart.

 

10 opmerkingen:

  1. Prachtig en zo gezellig.
    Je hebt de juiste keuze gemaakt vind ik, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is mooi geworden.
    Het kan best in quarantaine maar in clubverband lijkt het me gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden en fijn om een thuisdag te vullen. Nu hopen dat de quarantaine slechts een voorzorgsmaatregel blijkt en je binnenkort weer lekker de hort op kan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dit was alweer 2 weken geleden en ik kan alweer lekker alle kanten op.

      Verwijderen
  4. Leuk geworden. Staat zo gezellig in deze tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan! Ik lees bij de reacties dat je gelukkig weer gezond uit quarantaine bent gekomen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een heel mooi bloemstuk geworden, gezellig en sfeervol. Fijn dat je nu weer naar buiten kunt maar goed hoor om voorzichtig te zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie bloementaart die kan indrogen. Ga je lang van kunnen genieten. Intussen ben je hopelijk uit de quarantaine?

    BeantwoordenVerwijderen