zaterdag 14 november 2020

Sluitzegels

 


Alweer even geleden beloofde ik 
mijn sluitzegels te laten zien.


Door een sluitzegel die Melisander zelf had gemaakt
maar dan met behulp van de computer.


Misschien als ik me erin zou verdiepen 
en er een programma voor zou hebben
zou ik dat ook kunnen
maar ik bedacht dat het ook gewoon 
met stempels moest kunnen.


En dat gaat prima.
Het enige dat ik niet weet is 
of ze regenbestendig zijn. 

Ik heb inmiddels meer sluitzegels gemaakt
en daar nog iets anders op bedacht.
Maar dat is weer iets voor een volgende keer.


6 opmerkingen:

  1. Zo heb je naast een leuke (zelfgemaakte) kaart ik meteen en leuke envelop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is gaaf. Volgens mij zat vroeger vaak van die sluitzegels op enveloppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zo'n sluitzegels. Maakt het weer wat persoonlijker. Knap idee!
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en persoonlijk! Zolang de inkt maar watervast is zou ik mij geen zorgen maken. Ik neem aan dat het niet vol in de regen zal komen. Hooguit even bij het in de brievenbus doen en dan weekt het niet zomaar los lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee van jou! En dan kun je ze zelf nog inkleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen