zaterdag 20 juli 2013

Cadeautje

Van de week haakte ik dit uiltje en vanavond geef ik hem weg. Ik kocht ook nog een kleurrijk olifantje bij de wereldwinkel en samen vormen ze één cadeautje en dat wilde ik samen leuk verpakken. Het olifantje had de mevrouw van de wereldwinkel al mooi ingepakt.

Ik had bij de Postfabriek gezien dat ze leuke zakjes hadden bij de Hema. Daar stond ik dus vanochtend mee in mijn handen maar ik zag ook dat ze leuk cadeaupapier hadden en besloot daar zelf zakjes van te maken want dan kan ik de zakjes helemaal op maat maken. Zo gezegd, zo gedaan.
Omdat de cadeautjes allebei nogal dik zijn vond ik nog een zak, een grote, eigenlijk niet zo leuk en wilde ik liever een tasje en laat ik dat nou nog hebben liggen: ooit gekocht bij de Wibra voor 39 eurocent.
Ik hoop dat de gastvrouw er vanavond blij mee  is...

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kado, echt een super schattig uiltje!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk gedaan zeg, en dat uiltje..... in love!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar gaat je gastvrouw zeker weten blij mee zijn :)

    Heel leuk!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf zakjes maken is ook een goed idee. Ik vind het ook altijd leuk om ze wat meer op maat te kunnen maken.
    Liefs, Ruchama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer mooi gedaan. Eigen werk zal zeker geapprecieerd worden.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik denk dat ze er wel blij mee was, zo'n leuk uiltje en prachtig ingepakt.....trouwens een goed idee zelf zakjes te maken........
    fijne zonnige zondags groet...........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi Ik was ook van dat gedacht om ze zelf te maken. Veel leuker om te doen!. Het roze bolletjes papier, washi tape en nog versierd met vilten hartjes :-), alles bij Hema gekocht.

    Grts
    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen