dinsdag 1 oktober 2013

Autumnswap: dit is wat ik maakte

Gelukkig heeft de postbode nu ook mijn autumnswappakketje vandaag bezorgd.
Op Diana's blog las ik dat ze dol is op Delfts Blauw dus ik besloot de herfstswap zoveel mogelijk in die sfeer te houden.

Ik haakte een randje om een theedoek. Dat had ik nog nooit gedaan en ik vond het een leuk karweitje.
Ik bekleedde een leeg medicijndoosje met toepasselijk papier. Natuurlijk ging er een klein cadeautje in.
Een boekenlegger voor alle boeken die Diana nog wil lezen.
Een sleutel- of tashanger volgens het patroontje van Haakjuffie.
En omdat het een herfstswap is:
Kaarten met een herfstthema die Diana zelf kan versturen. Links een deel van een freebee van Tante Jannie.De gekleurde eikel is van vilt en de besjes heb ik rood ingekleurd met stift.
Labels voor aan een cadeautje of een bloemetje.
Dit was dan het hele setje klaar voor vertrek.

8 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een gaaf pakket. Heerlijk al die Delftsblauwe producten. En zo mooi gemaakt!
    Bedankt voor je enthousiasme en deelname aan de swap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukkkkkkkkkkkk pakketje. Daar gaat mijn blauwe hartje ook sneller van kloppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja helemaal geweldig alice!
    De theedoek hangt al te pronken op mijn delfts blauwe toilet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Man, man, wat heb jij een reuze verwen pakket opgestuurd. Mooi gedaan !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk pakket zeg. Dat heb je leuk gedaan. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou jij hebt je best gedaan zeg , wat een leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwie, wat een gaaf pakket|!!!! leuk dat je het theepotje hebt gebruikt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi pakketje, knap gedaan hoor.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen