zaterdag 26 oktober 2013

Muizenvalswap


Dit is mijn uitwerking van de muizenvalswap. Er is nog een klein stukje zichtbaar van de muizenval. Tja ik vond toch dat er een muisje bij een muizenval hoorde, maar geen dode! Verder voor het geval het niet goed herkenbaar is op de foto: een rood appeltje, een groen peertje en een paar bloemetjes.

Hij heeft inmiddels ook een naam: Murphy. Ken je dat Murphy's law? Dan gaat er van alles mis. Dat is bij deze swap het geval. Erg jammer want ik heb Murphy met heel veel plezier gemaakt.


De klem van de muizenval kan nog open zodat hij ergens op geklemd kan worden of er een memoblaadje tussen geklemd kan worden. Ook had ik er nog een haakje aan laten zitten zodat er iets (sleutels?) aan opgehangen kan worden. 


9 opmerkingen:

  1. Wat een kei lieve super muis. Dat heb je mooi gedaan.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had van de swap gelezen maar kon niet bedenken wat ik daar mee zou kunnen doen. Nou dit dus, heel leuk gedaan. Ik begrijp dat je hem weg gaat geven? Ik zou er maar moeilijk afstand van kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt en ik ben zo blij dat dit muisje niet klem zit ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awww, wat schattig! De enige manier hoe ik muizen schattig vind. :) Meestal zijn ze helaaas een last:(

    BeantwoordenVerwijderen