donderdag 1 november 2018

And the winner is.....


Ken je die winkeltjes waar je een kast of een plank kunt huren om wat je maar wilt te verkopen? De één verkoopt er kringloopspulletjes of artikelen waarvan de opbrengst ten goede komt aan een goed doel en een ander bijvoorbeeld zelfgemaakte spulletjes.


Er is bij ons in het centrum ook zo'n winkeltje dat 1 jaar bestaat en dat vierde met een prijsvraag. Ik deed mee aan de prijsvraag en je kon aangeven welke prijs je wilde winnen. Je kon uit verschillende kasten iets uitzoeken voor een vast bedrag, of uit het kaartenrek. Ik gaf me op voor de huur van een oogplank voor de duur van twee weken. En laat ik dat nou gewonnen hebben!


De meneer van de winkel vertelde dat voor die prijs ook de meeste animo was. 


Vandaag heb ik mijn plankje ingericht. Het past er allemaal net op.


7 opmerkingen:

  1. Wat een toffe prijs. Succes met de verkoop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel heel gaaf. Hopelijk heb je een goede verkoop. Succes en laat je weten hoe het gegaan is??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's een leuk idee om te laten weten hoe het verlopen is. Ga ik doen.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke prijs! Ik ben benieuwd hoe het loopt, dus wordt vervolgd?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke prijs én gefeliciteerd. Ik vind dat je je plank super gezellig hebt ingericht. Ik geloof niet dat wij dat hier hebben, wel een goed idee! Leuk een follow up blogje want ook ik ben benieuwd. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd. Echt een leuke prijs o eens uit te proberen of verkopen van je zelfgemaakte spullen bevalt. Jouw plank ziet er uitnodigend uit. Je hebt er mooie en leuke spullen opgezet. Succes met de verkoop.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen