donderdag 15 november 2018

Herfstsnail


Voor een herfstsnailronde maakte ik een boekje.
Ik noem het zelf een junkjournal maar ik weet niet of het "officieel" die naam mag dragen.


Nog een rubberspinnetje dat overgebleven is van een haloweenfeestje.


Labeltjes in een envelopje.


Met een uitgeponst hertje.


De vlindertjes heb ik afgekeken van een andere snail 
en liet ik her en der terugkomen in het boekje.




Ik kon geen goed patroontje vinden van "platte" paddestoelen
dus heb ik het maar naar eigen inzicht gehaakt.


Toch handig zo'n gebruikte-postzegels-verzameling.




Tegenwoordig heb ik een doos met knutselplaatjes.
Dat is heel handig. Er zat een boekje met allemaal vogeltjes in.



Kijk weer die vlindertjes.



Stansjes van een haan, een teckel en een salamander.


Het recept van een heerlijke pompoensoep met kruiden die daarin gaan.
Bij de kringloopwinkel kijk ik altijd naar kleine lepeltjes.
Nu kwam er ook weer eentje mooi van pas.


Volgende week: follow up van het winkeltje!

4 opmerkingen: