dinsdag 20 november 2018

Follow up

Oftewel de belevenissen uit het winkeltje. 


Ik ben iedere donderdag en zaterdag naar het winkeltje geweest.
Uiteraard om te kijken of er iets verkocht was.
Maar ook om de spulletjes weer recht te zetten.

En de tweede keer had ik toch ook maar wat kerstdingetjes meegebracht om er bij te hangen want de mevrouw uit het winkeltje zei dat dat best al wel kon.


Op maandag werd het geld van hetgeen verkocht was overgemaakt op je rekening.
De eerste maandag keek ik hoopvol om te constateren dat er niets verkocht was.

Na een week zei de mevrouw van het winkeltje heel lief dat het heus nog goed zou komen. 

Op de tweede maandag zag ik tot mijn blijdschap dat er € 7,00 was bijgeschreven door het winkeltje. 
Dat betekende 2 dingetjes verkocht want het duurste artikel is € 6,00.


Het rendiertje en het ezeltje hadden een ander thuis gevonden.
Dat het rendiertje verkocht zou worden hadden de winkelmevrouw en ik al in het begin voorspeld. 
Ik had zelfs voor de zekerheid al een tweede rendiertje gehaakt.

Na twee weken ging ik het plankje weer leeg maken.

Het was gezellig in het winkeltje, aardige, lieve mensen.
Ik heb zelf ook nog wel wat dingetjes gekocht van andere kasthouders.

Thuis heb ik alles weer uitgestald op mijn wandbord.
Ik vind het zelf altijd zo gezellig staan. 
Gewoon mijn eigen mini-mini-winkeltje.








4 opmerkingen:

  1. Duidelijk wat mensen nu graag kopen: alvast kerstversiering. Jouw rendiertje is schattig. Dat vindt de koper vast ook. Leuk dat je de mooie haaksels nu in een mini winkeltje thuis showt. En wie weet komen er ook dan kopers.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat je spulletjes hebt verkocht ...
    Dus wil dit zeggen dat ze ook zo mooi zijn 😍
    Doe zo verder ... Fijne avond ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je wat verkocht hebt, als is het misschien niet zo heel veel. Ik vind het altijd lastig om afstand te doen van mijn knutsels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vond het ook heel lastig om mijn spulletjes achter te laten in het winkeltje toen ik mijn plankje had gevuld maar dat is denk ik meer een controledingetje. Ik was wel blij dat iemand eens niets van mij kocht toen ze vertelde dat het voor haar hond was en ik had niet het idee dat de hond er mee zou gaan knuffelen.

      Verwijderen