woensdag 16 oktober 2019

Souvenirswap


Ook deze keer weer een idee van Carolien van Het keetje van Lien.
Al een tijdje geleden organiseerde zij een souvenirswap. 
Alleen gingen wij te laat op vakantie om mee te doen aan deze swap.
Bij de reacties zag ik iemand met hetzelfde euvel 
en ik vroeg haar of zij misschien met mij de swap wilde doen
nadat ik terug was van vakantie.

En zo geschiedde.

 

Ik heb er een echte Spaanse swap van gemaakt
met zo'n echte Spaanse kaart
een koelkastmagneet 
een doosje met schelpjes
een verfrissingsdoekje dat we daar bij het eten kregen
en een hotelzeepje.

Op de envelop plakte ik een plattegrond.

Ik kreeg een heerlijk ruikend doosje
uit Frankrijk.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post hebben jullie elkaar gestuurd! Spanje en Frankrijk spatten ervan af. Goed gekozen allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn beide doosjes leuk geworden! Je kunt inderdaad gelijk zien waar het vandaan komt. Een laatste stukje zomer in de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen